با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما .
از بابت مشکل بوجود آمده ، از تمام کاربران محترم عذرخواهی میکنیم و شرایط شما را نیز کامل درک می کنیم.
مشکلی برای شبکه سرور بوجود آمده بود ، یک روز کامل با تکنسین های دیتاسنتر در تلاش بودیم این مشکل فیکس شود اما برطرف نشد.
در نهایت مجبور به خرید سرور جدید و نصب و کانفیگ آن شدیم .
مقصر این ماجرا ما نبودیم ، اما همه جوره از این بابت بی نهایت عذرخواهی میکنیم و امیدواریم شما نیز شرایط چند روز بی خوابی جهت بالا آوردن سایت ها را درک کرده باشید.
شرکت های هاستینگ که نمایندگی دارند، آی پی زیر رو با DNS اختصاصی دامنه خودشان تنظیم کنند :
88.99.104.30
و مشتریانی که سرویس هاست دارند میتوانند DNS زیر رو تنظیم کنند ؛
gr1.webdns.top
gr2.webdns.top
یوزرها در حال انتقال به سرور جدید هستند و بزوی انتقال به اتمام خواهد رسید .
در نظر داشته باشید اگر کوتاهی از مجموعه صورت گرفته نهایت عذرخواهی را از شما میکنیم و در تلاشیم با پشتیبانی 24 ساعته به شما مشترکین عزیز بتوانیم خدمات حرفه ای به شما ارائه دهیم.
سپاس از همراهی شما .
موفق باشید .

ارائه پشتیبانی به شما وظیفه ماست  .

 



جمعه, اکتبر 28, 2022

« بازگشت